woensdag 30 november 2011

AANKOOP ALLE MOTORHOMES - INGERICHTE CAMPERS OOK EXPORT (..MET SCHADE..).vanaf bj 90..... tot 2011..... Heeft U een motorhome te koop!! één kleine inspanning en tijd van U, bel FRANKIE en al uw vragen zijn beantwoord . - in goede staat of met werk aan --> FRANKIE is uw oplossing - welke prijs --> de juiste prijs - correcte afhandeling --> betaling cash of naar U wens - discreet --> snelle beslisser - geen verschillende belovers over de vloer --> één eerlijke geinterreseerde FRANKIE - geen valse beloftes --> zoals afgesproken zo word het gedaan - oude of jonge motorhome --> FRANKIE is uw koper - weinig of véél kilometers --> FRANKIE Koopt - gekeurd of niet --> FRANKIE regelt alles - Snelle afhandeling --> Frankie komt over héél het land binnen 24 uur na contact - één bezoek van mij --> gedaan met uw kopzorgen . Deze beloftes kan Ik naleven daar ... - Ik proffesionele handelaar ben met handelsregister - Ik reeds 20 jaren handelaar ben met ervaring - Ik een aankoper ben en direct afhandel naar Uw wens - Ik helemaal alleen werk en zo mijn kosten heel laag kan houden en u de beste prijs kan geven -Vertrouw in Mij en bel Mij en uw Moterhome is zo verkocht . -0475 78 29 29 . ook zon...en feestdagen-mvg frankie & tot ziens Sluiten  Contacteer de verkoper Je naam Je e-mail Je telefoonnummer (optioneel) Je bod € (optioneel) Tekst Verstuur mij een kopievan deze reactie Contacteer de verkoper Toon alle zoekertjes van Frankie Frankie: Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertje doorsturen: Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) Wachten Deel dit zoekertje Facebook Twitter Misbruik melden Zoekertjesnummer: 60368231 Zoekertje bewaren Sluiten   Wat is er mis met dit zoekertje?

Zoekertje bewaard in Favorieten Laatst bekeken zoekertjesGerelateerde zoekertjes Wij geven de beste prijs voor ... Warmwater boiler 100 liter 100 € Mercedes rimor superbrig 747 Camping tafel en stoelen Predom 1.500 € Zakelijk adverteren Tips bij het aankopen van een auto... Waar moet ik op letten? Car-Pass Verkoopscontract Veilig betalen

©kapaza.be Voorwaarden Copyright Blog Sitemap Helpdesk var keyword = "kapaza/caravans-en-kamperen"; keyword = keyword.toLowerCase().replace(/-/g, "").substring(0, 24) ; metriwebTag ("kapaza", keyword, "nl"); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '8', '', '1120', '', 'new_click', 'nl');
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten