zondag 3 november 2013

IK KOOP U MOBILHOME ONGEACHT DE STAAT = -alle motorhomes - ingerichte campers of caravans-betaal altijd meer als een andere aankoper-DE GROOTSTE EN BESTE VAN DE BENELUX -GEKEND DOOR DE GEHELE BENELUX-KOREKTE AFWIKKELING -EERLIJKHEID GEBODEN-VANDAAG AFGEHAALD MET HANDELAARS PLAATEN-ook export ...( schade )...-vanaf bj 1990.... tot 2013.....=Heeft U een motorhome te koop!! één kleine inspanning en tijd=van U, bel en al uw vragen zijn beantwoord- wij zijn rdw gekend en aangesloten bij bovag.- in goede staat of met werk aan -->ook waterschade- ik koop zonder garantie zonder keuring- welke prijs --> de BESTE prijs- correcte afhandeling --> betaling cash of naar U wens- discreet --> snelle beslisser- geen verschillende belovers over de vloer --> één eerlijke-aankoper- garantie omdat ik een camper bedrijf ben en een begrip in belgie- geen valse beloftes --> zoals afgesproken zo word het gedaan- oude of jonge motorhome --> ik ben uw koper- weinig of véél kilometers --> ik Koop- gekeurd of niet --> ik regel alles- Snelle afhandeling --> ik komt over héél het land binnen 24 uur- één bezoek van mij --> gedaan met uw kopzorgen.-Deze beloftes kan Ik naleven daar ...- Ik profesioneel ben- Ik reeds jaren handelaar ben met ervaring- Ik een aankoper ben en direct afhandel naar Uw wens ook- ik ter plekke kan beslissen- u een eerlijke prijs betaal gelang de staat- ik contant betaal of met bankoverschrijving- Ik alleen werk - ik de beste prijs kan geven EN IK DAT KAN GARANDEREN UIT ERVARING- U VERKOOP MET VERTROUWEN -Vertrouw in Mij en bel Mij en uw mobilhome is vandaag verkocht-0496066706 uw koper michel campers Sluiten  Contacteer michel Je naam Je e-mail Je reactie Beste michel, Je telefoonnummer (optioneel) Je bod (optioneel) € Verstuur mij een kopie van deze reactie Door het versturen van dit bericht gaat u akkoord met ons privacybeleid. Contacteer de verkoper michel: Verstuur een email 0496-xxx... Toon het nummer Wachten Opties Bekijk de 7 zoekertjes van michel Zoekertje naar een vriend sturen Voeg toe aan mijn favorieten Zoekertje bewaard in Favorieten Deel op Facebook Printen Misbruik melden  Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertjesnummer: 78757448 Wat is er mis met dit zoekertje? Sluiten

Stuur dit zoekertje door Sluiten Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x250'); Onload('himedia_show_ad_frame', false, ['adview_ad_block', ['adview_imu', 'adview_textlink']]) ;

©kapaza.be Voorwaarden Veilig handelen Copyright Privacy Sitemap Helpdesk Pers

Bekijk de mobiele website

var cim_code = "si_kapaza/cl/caravans_en_kamperen/motorhomes"; var sp_e0 = { "s":"kapaza", "cp": cim_code, "lang":"NL", "url": document.location.href } spring.c(sp_e0); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '99', '1', '', '1123', '', 'new_click', 'nl');
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten